SÅ LESS

Kommentera
UGh är så arg! Hatar min "roomie" som jag hyr hus med på skolan som även är en klasskompis. Dryg som fan, städar inte undan, skitar ner och kan fan inte lyssna för fem öre! Idioti på en sådan hög nivå! Vet att hata är ett sådant starkt ord men det är som att på med en jävla chimpans som inte försår det simplaste av saker när en delar hus, liksom lämnar disk, kläder, OCH ANVÄNDA BINDOR PÅ TOALETTEN PÅ GOLVET !!!??? Ska flytta är så less, samt är personen i frågan på en riktig dagisnivå, vågar aldrig stå för något eller ta egna beslut, men så fort hon är med en eller två av sina enda vänner är skitsnacket om andra i full gång. FALSKT OCH PATETISKT.

Är säkert en låg nivå i visas ögon att gnälla på internet men det här är faktiskt min blogg och jag använder den mest för att skriva om mitt liv, tankar och känslor och nu har bägaren som är mitt tålamod runnit över.
 
 
Dubbelhakan och mitt lillfingar säger fuck off