4ever alone

7 kommentarer
Sitter i skolan i ett klassrum helt själv. Yay. Kan inte vara med på gymnastiken för svullen fot, så sitter för tillfället och bygger små lådor jag ska ha till en model av en scen. Det går sådär, to be honest. 

Idag har jag hela stallet för mig själv! Ska bli nice, har ändå inget bättre för mig ikväll. Kanske ska kolla klart på Jägarna om jag inte blir för trött.
Drar eventuellt till Sundsvall på lördag för att gå på bio, äta och träffa pojkvännen. Har inte sett varandra på ca 4 månader!? Haha bra förhållande .. 
 
1 Karin:

skriven

Oj då har ni vart ifrån varandra länge!

Svar: Jo!
Meena

2 Sofia - Vardag&Foto:

skriven

ha det kul i stallet :)

Svar: :)
Meena

3 milina.blogg.se:

skriven

hoppas du fick/får till det! :)

Svar: :-)
Meena

4 Felicia Vargmåne:

skriven

Jag älskar verkligen när man var ensam i klassrummen i skolan. Så himla mysigt på något sätt :o
Himlans tråkigt att vara ifrån sin pojkvän så länge.. Min åkte till Thailand i 3 veckor och vi båda bölade xD
Jag lottar förresten ut en header. Är du intresserad utav att delta så kolla in min blogg för mer info <3

Svar: Ja det var nice att vara själv , lugnt och tyst .. Ja det får jag ta och göra :D
Meena

5 Amanda♥:

skriven

Hoppas foten blir bra :)

Svar: Tack :-)
Meena

6 ♀ THE REVOLT ♀ :

skriven

Svullen fot lät inte trevligt! Ö.Ö Hoppas det blir bättre!:o och lycka till med bygget!

Svar: Tack! Blev nöjd faktiskt ! :)
Meena

7 Emiza:

skriven

Kika gärna in på min blogg om du vill vara med i veckans blogg,