Näring för hundar, Benny Törnros och snö

Kommentera
Hej. Today i have been in da school och det var riktigt tråkigt. Först var det ett kemi prov om baser och syror , som jag inte hade pluggat särsilt mycket till, sedan hade jag, Ines och Helga, min fru ( haha nerå men jo) , Intensiv-matte , suck... Dock efter lunchen, så stod vi i skolans kiosk, och sålde massa gott, dock är 8-orna på prao och det var som sagt just efter lunch så det var väldigt få som köpte. Nu sitter jag hemma, jag och min gullunge Beck har delat på en kartong Thaimat, nudlar med grönsaker, dock åt jag inte så mycket men Beck smaskade i sig, han är en riktigt.. ovanlig hund, älskar grönsaker, får han äns i sig någon näring i det? Han fick också något fancy hundfoder jag har beställt hem men självklart dög inte det. Igentligen ska väl dom ha kött, visserligen äter mina hundar mest "PRO JAKT FODER" och kokt älgkött eller kyckling.  Nu kollar jag på teve och funderar om jag ska cheka in lite nostalagi och kolla på Mumin, när Benny Törnros sjunger intrott , samt med den underbara piffiga melodi, är det som om hela min kropp badar i glädje , och så ler jag som en fåne helt automatiskt, och  skriver medans jag tittar ut genom fönstret, gissa vad jag ser? SNÖ   Jag blir nästan deprimerad, det var ju fint och relativt "varmt" ett tag här men Moder Natur har visst fattat tycke för Kung Bore, och lilla gumman tö är bortglömd, ibortjagad av de starkare , och i detta fall kallare makten, nej jag tagit "Modellbilder" på Beck , det var så roligt och han poserar nästan , ligger still och den hunden har, no offense till andra hundar, världens vackraste ögon, tittar på bilderna ska ni få se. Nu har nu ska jag nog ta en varm dusch, och sedan fortsätta men mina mysiga kvällsplaner, mamma har fixat Emil och är nämligen borta hos min moster, Cicci, Auf wiedersehen~