Ensam hemma

Kommentera

Hej !! :3 , ligger för tillfället hemma själv i min mammas säng för jag är ensam hemma och den är SKÖN , iklädd i mitt randiga nattlinne som jag har kommit att älska så är mobilen mitt enda sällskap då Isidore och Helge (Min gigantiska isbjörn och älg gosedjur) ligger i mammas bil för hon sover i vårat sommar/släkt hus , jag gillar att vara själv , det är underbart även om jag efter ett tag blir rastlös men då är jag med vänner i ett par timmar eller i vissa fall har en övernattning som istället brukar resultera i att sitta uppe och titta på film hela natten (thumps up) , eller så går jag till stallet, där finns det alltid något som behöver göras. Nu ska jag lyssna på lite musik, brukar för det mesta använda mina hörlurar men då kan jag inte ligga på sidan , jag har en tendens att vrida mig och vända sovställning minst 15 gånger innan jag kan slappna av, så det får bli snäckor på kvällen , imorgon har jag utsläpp (suck) men skönt att kliva upp och få allt gjort , och jag gillar att lägga ner min tid med Emil och Konjac :> <3 , juste jag (eller snarare mamma ) har bokat en turordning för mig och min vän Helga , det är som en (väldigt sen) födelsedagspresent >~< , även om vi båda rider "vanliga" (om man nu kan kalla Flisa (en av Helgas hästar, den andra är en liten shettis som heter Ninus ) och Emil för det. Men tölt och pass är bara underbart , och det är trevligt att rida andra hästar på andra vägar som omväxling. Jag har inte ridit islandshäst sedan i vintras så det ser jag verkligen i fram emot.