Kvällschill

Kommentera
Hejsan! Ligger i sängen och är i princip klar med dagens alla "måsten", hur skönt ?

Varit i stallet, tog in Diana och putsade på henne, hon och alla andra hästar där hon står går på lösdrift, alltså de kan gå ut och in som de vill, därav tar jag in henne så hon får sitt kraftfoder, mineraler och så ger jag henne b-vitamin höst och vår , till pälsbytena. 

(null)




Ringe Gelfe Katthem idag så jag och min kille ska dit och hälsa på där på lördag, fortsättning följer ... 

Använde en ansisktmask ifrån The body shop, återfuktande, sedan kör jag med en natt (och dag) kräm ifrån Estelle och Thild, räcker faktiskt väldigt länge då jag smörjer mig morgon och kväll och köpte flaskorna förra hösten, så där har ni ett tips. Tror jag köpte dem på Åhléns men sett att de också finns på apotek. 

Använde även hårinpackning, mina toppar är jättetorra och tråkiga, men det vart stor skillnad. Undrar vad som har hänt egentligen, förut var jag jättenoga (överdrivet) med att använda svindyra produkter 200 gånger om dagen, hud/hår vård, smink osv, och nu senaste halvåret har jag knappt brytt mig om mitt utseende. Känner att jag ligger på en lagom och sund nivå nu, inte överdrivet men struntar inte totalt i det heller, lagomt är bra. 

Min pojkvän, som vanligtvis är borta på jobb måndag-torsdag ringde och sa att han kommer hem tidigt, så glad ♥️😍 Dock kommer han väl hem någon gång inatt, men det gör inget för är så underbart att slippa sova själv och få vakna upp bredvid den man älskar ♥️