Tre saker om mig jag skäms över!

Kommentera
 
Obs varning om ni är känsliga för hår/utslag!!!!
 
1. Hår på armarna
Det kanske låter skumt men jag hatar verkligen de små fjunen på översidan av mina armar. Liksom håret på benen bryr jag mig inte så speciellt mycket om och fine om det hänger lianer i armhålorna, men gud förbjude fjunen på armarna. 
 
2. Min hy 
Min hys välmående är i samband med hur resten av mig mår, men såklart också kosten. Jag äter mycket sallad, jag äter inte sallad som tillbehör, utan jag äter sallad medmat som tillbehör. Hur vidare smart det låter är såklart disskusionsbart. Men, jag hatar verkligen min hy efter en en stressig period, den verkligen GÅR TILL ATTACK. Är såklart jättenoga men rengöring och återfukting. Sedan har vi dagarna innan mens, nej säger jag bara. Någon annan fittbärare som märker att eran hy kaosar sådär innan? 
 
 
3. Min rygg/rumpa
Detta är ingenting jag tänkt på så jättemycket innan, men sen la skolan ut bilder när klassen hade varit på studiebesök hos en veterinär, och när jag såg mig själv mådde jag så fruktansvärt dåligt. Fyfan alltså. Satt och grät, ringde mamam och allt blev kaos. Vilken lipsil en kan vara ibland, men det kom som en riktig käftsmäll, och min relation till mat har aldrig riktigt varit sund, och detta förenklar inte relationen precis...