Flyttar ut, bye bitches

Kommentera
Tjo! Sitter och lyssnar på Sabatons "En livstid i krig", sett en video om räddade valpar på facebook så tårarna ville göra revolt i tårkanalerna, med en varma koppen på svalning bredvid mig. Eran lördag då? 
Fick över mycker packnig till nya huset igår (studentlivet yay), har lite tvätt som hänger på tork, ska bädda ur sängen plus lite annat smått, matvaror etc, och bära över sedan ska jag storstäda. Hon som bodde i rummet jag bor i nu  innan mig hade verkligen inte städat efter sig, fick grundstäda innan jag ens fick in mina saker, hur äckligt? Så hyresvärden ska iallfall inte bli misnöjd med mitt rum iallafall! Hoppas att nya rummet är välstädat.
 
The main reason att jag flyttar är ju att de jag delar huset med inte kan hålla reda efter sig. Så jävla vidrit att gå upp och städa varje morgon efter andra innan en själv kan göra iordning sin frukost. Jävla daggisnivå. Ja jag är arg, men om ni var i min situatuon, som snart har varit i över ett halvår, skulle ni också vara det. Jag är faktiskt inte den som får panik att något ligger framme etc, men bor en flera tillsamans så är det ömsesidig respekt som gäller, och jag har faktiskt en gräns på hur mycket en får skita ner och bara lämna i flera dagar, ja veckor!