De bästa anledningarna att vara singel!

Kommentera
  1.  Du behöver inte tänka på eller oroa dig för ditt utseende, exmpelvis om du rakat benen eller har bra smink. Visserligen ska du inte behöva raka benen eller oroa dig för sminket för någon annan, utom dig själv! Men tro mig, tankarna kommer, ialalfall för mig, och det är jättejobbigt!
  2.  Du får ha din säng (och övrig saker men sängen är helig för mig) ifred.
  3.  Du slipper tänka på hur ditt rum/lägenhet ser ut, samt så får du inreda som du själv vill!
  4.  Du får tid för dina vänner, och tid att eventuellt träffa nya människor.
  5.  Är du i min ålder eller yngre, lägg tiden på skolan och dig själv, det kommer hjälpa längre fram (från personen som önskar att jag hade tagit åt mig det i 7e klass .. ) 
  6.  Du slipper lägga pengar på ÄNNU en födelsedagspresent.
  7.  Nämde jag egen säng..?
  8.  Du slipper utesluta vissa saker som en ev partner inte tycker om/allergi 
  9. Ska du laga mat hemma så får du själv välja vilken sorts mat.
  10.  Du slipper massa onödigt chafs eller drama, liksom gör vad du vill utan att ha någon som kanske övervakar allt du gör, liksom blä?
  11.  Du slipper jobbiga "svärföräldrar"
  12. Om du har choklald eller något annat gott så slipper du känna oron att någon jävel där hemma har ätit upp det (förutsatt att du bor själv, har du småsyskon eller godisråttor till föräldrar så... hitta en bra gömma) 
  13. Vill bara tilläga sängen igen, en egen säng är så underskattat, liksom dela säng ugh...
  14.  Du får mer tid för dig själv, en långdush eller fotbad med en hideous men ack så fräsch ansiktsmask.
  15. Du kan ha vilket husdjur du vill utan någon som ska sätta käppar i hjulet.
  16. Ensamtiden, att bara få sitta flera timmar framför datorn och bara slösa med dötid är guld värt ibland, några här måste väl ändå hålla med mig?
  17. Ingen som "råkar" använda din tandborste, rakhyvel,handduk eller någon annan privat hygienartikel. 
  18. Du får ha ditt smink och kläder ifred ( om ni nu båda använder smink/ samma stil av kläder) 
  19. Ingen kommer märka om du har samma underkläder i två dagar i sträck, inte duscat, fettigt hår osv.
  20. Du kan kolla på porr utan hörlurar YAY.