En liten fundering + jag är nog gay

En kommentar
Har tänkt på en grej... det här med tjejer i stallet som gärna skulle vilja ha en "hästkille". (Notera att jag syftar på ryttare och inte kuskar :) ) Eftersom ridning är en ganska tjejdominerande sport (notera på lägre nuvå, på elitnivå upplever jag det som ganska jämt), kan göra det väldigt svårt att hitta en s.kk "hästkille", (som även själv ska vara intresserad av tjejer tillbaka), att dela sin vardag med , stallet, rida ut, shoppa ridkläder tillsammans ect. (Dröm på nu girls ;) ) 
 
MEN, om ni nu tycker det är svårt, HAR NI FÖRSÖKT HITTAT EN HÄSTTJEJ SOM GILLAR TJEJER? Hallå vart är ni? Jag vill också ha någon att dela min passion med :( 
 
 
( Kära vänner som läser detta, ja, jag är gay, och gillar tjejer. (Skulle jag bli kär i ett annat kön/icke kön så får det lösa sig då, men tjejer är vad jag absolut attraherars av) Att skriva det på bloggen är mitt sett att berätta det på) 
 
 
1 Caroline:

skriven

Jag läste "no gay" först och ba "bitch p l e a s e" haha <3

Svar: ;) <3
Elin Tjulin