Bad och trav

Kommentera
Ligger för tillfället i badet efter att spenderat dagen i ett stall på Gävle Travet, blandade känslor! 

Fick träffa Silke igår och släppte honom och Jonas i en annan hage, med massa gräs så nu mår dom! Där finns det även vindskydd så där kan dom gå dygnerna igenom. Slängde även in en höbal i vindskyddet, utfall att, men dom lär nog inte ha rört höet än. Mamma var där idag så är hästledig, vilket känns sådär då jag ändå inte hade sett honom på över en vecka. 


Fåren har också fått bytta hage, utom två stycken då den ena har ett nyfött lamm som bara dök upp en dag, söt som socker dock! Svart är den och liknar Shiba som liten, på tal om honom, SATAN I GATAN vad har har växt! Ingen liten lammunge han inte. 

Har några skoluppgifter kvar som jag ska ta itu med ikväll, suck, dock skönt att ha skiten gjort så jag slipper tänka på det sedan. 

Jag har även fått hem en till hamster! Han är så himla go och söt, dock blir han ratad av Chewy och Chubby (how sad?) 

 HUR SÖT?!
Dock har han inget namn än, well han har ett komplicerat namn på sin stamtavla som jag inte kan i huvudet just nu, men vill ha ett smeknamn på honom.