Broccoli

3 kommentarer
Broccoli. Vissa hatar den. Vissa tycker väl någorlunda om den. Jag däremot älskar broccoli!  Men inte helt själv, jag vill gärna ha någonting till på tallriken , annars tröttnar jag på smaken så förbaskat fort. Jag äter som sagt bara vegansk mat, och vill inte ha järnbrist. Åt järntabletter förut men jag vill hellre äta järn berikad mat.
Vad tycker ni med tillskott, hiss eller diss? 

Åt detta idag.


Vegan bollar med mos och rå rörda lingon och massa broccoli. 
 
1 LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

skriven

Gott! Gillar inte att äta broccoli själv, men tillsammans med annat är det gott! :)

Svar: Precis så känner jag också. Jag avskyr när andra tar cred eller ära för något de inte gjort! Jag skrev mitt bloggnamn i hörnet väldigt litet och knappt synligt, så jag fattar inte varför hon inte bara kan låta den vara där!?

Svar: Eller hur!?
Meena

2 JuliaJ:

skriven

Vad glad jag blir att du äter veganskt!! Har också varit det i över fem år :) och innan dess vegetarian hehe

Svar: Awsome :)
Meena

3 ♀ THE REVOLT ♀:

skriven

Oj, det var en hel del broccoli xD Inte jätte förtjust i det, men tillsammans med annat kan det va gott ^^

Veganbollar?:D aldrig provat ^^ har bara ätit vegobollar :O ska prova det ngngång ^^

Svar: Gör det , dom är verkligen super!
Meena