Slöodag och GodisTajm

Kommentera
Jag ....har en blogg.... jahapp kul att ha någonstans att få skriva av sig lite då. Jag känner att jag har försummat den här bloggen, jättemycket. Idag har jag ... Sovit, ätit , kom hem från mitt sommarhus jag sovit på, det är så mysigt att vakna upp till fåglar som sjunger och solens sken och vågornas brus på våran strand, SKITSANACK, jävla måsar som skirker, det var mulet ute samt att det duggade , so fuck no, sen slöade jag resterade tiden av dagen hemma sedan åkte jag och mamma in till stan, Gävle för er som undrar, och lämnade något papper sen åkte vi till ett ställe som heter Godis tajm ^^ , killen i kassan var URLÄCKER, jag brukar ofta inte bry mig om att dela med mig, ser jag någon jag finner attraktiv brukar jag mest dregla och fan-girl skrika i mitt huvud, kanske få någon ..inte så passande tanke, sedan fortsetta med mitt, men han i kassan var ... underbar. Jag kommer återkomma , dock äter jag inte godis, om möjligen inte choklad, vilket blir svårt att hitta en bra anledning att ta sig dit men som tur är har jag godisälskande vänner, så det löser sig, på återseende missförsummande blogg.