Plugg

Kommentera
Hej! Sitter och pluggar, eller pluggade rättare sagt. Kände att min hjärna behövde en paus så passade på att skriva lite. Fördjupar mig i EcoDriving för tillfället. Alltså köra mer sparsamt och miljövänligt. Fick ju utbildning om det när jag tog mitt B körkort förra året i december, men nu ska jag alltså fördjupa mig desto mer då tanken är att jobba som yrkeschaufför i framtiden 🤘🏻

Har så himla ont i huvudet och öm i ryggen, hatar sängen vi har hos min pojkvän .. min är bra mycket skönare om jag säger så, ändå är hans säng något nyare. 

Igår tog jag in Diana fick hon stå på stallgången och äta Müsli ur en hink medans jag redde ut hennes tagel, kan ju bara säga såhär, tagel och kallblod ... men fin vart hon♥️ 

(null)


Bjur på en bild från en par veckor sedan, finaste Snuttan ♥️

Idag blir det samma procedur, till stallet och ha lite kvalitetstid med Diana, packade höpåsar igår så det tänke jag föröska slippa idag. Sedan ska jag föröska hinna dammsuga i huset, dusha, ha inpackning och ansiktsmask. Färgade och noppade ögonbrynen igår, som var kaos (!!!). Lyx i vardagen ...