Flytta ihop?

Kommentera
Komma in i en bloggperiod var det ja. 
 
Utbildnignen började iallafall till slut, och jag har redan hunnit haft praktik, kört massa lastbilar, både manuella och automat, 12 växlars (!!), trailerdragaren är lätt roligast med eftersom jag övningskör för endast C får jag inte ha något släp, därav hoppar den hela tiden i växlingarna.. 
 
Är mitt i YKB:n nu, Yrkesförarbevis som man lär ha för att få jobba som yrkeschaufför. 
 
Jag har även hunnit med tagit truckkort 🙏🏻 Var faktiskt riktigt roligt att köra truck.
 
Tog både A och B :) 
 
När jag slutat blir det en trip till Granngåren, köpa foder tull Diana och dona i stallet. 
 
Min kille vill att vi ska flytta ihop (!) det vill jag också men kämnet att jag inte orkar med en hel flytt på en gång så kommer ha kvar min lägenhet (han har hus), så kan jag hämta saker/göra mig av med saker allteftersom. 
 
Är lite rädd att vi går fort fram men han jobbar borta i veckorna så vi båda längtar efter varandra, och då blir man liskom inte upp i varandra för mycket heller. 
 
Hur gjorde ni med era sambos?
 
Hörs 👋🏻