Resor!

Kommentera
I år har jag iallafall två utlandresor inplanerade, eventuellt tre. Dock ska jag hinna klara skolan, ta studenten, och ta körkort innan, fniss. 
Det blir Grekland, Thailand och eventuellt Spaninen! 
Vaknade runt halv åtta i morse och det bara regnade med en dyster himmel, och det är precis lika nu. Missförstå mig ej, jag älskar sådana här dagar, men jag har märk att jag mår bra att få vara ute i solen och få i mig D-vitamin. Jag äter det på kapsel (fösöker) varje dag. Jag anser att alla borde det, då vi inte kan ta upp något de kalla mörka månaderna och bara några få stunder på sommaren för att få i sig tillräckligt. Så om ni vill glida med på kosttillskotsvågen så ät något vettigt och kör på D-Vitamin! Det är inte sommar än vet ni. 
 
 
 
 
Asså oh <3 Här satt jag och och min kompis Nicole och drack cider och åt chips på "Turtle Island" på Zakhyntos. Saknar <3 
Har varit där fler gånger och ska absolut dit igen.