100 frågor- igen!

En kommentar
Med brist på annat att göra så tänkte jag köra en "100 frågor om mig"! 
 

 

 1. Hur gammal är du om fem år?  23 (holy fuck) 

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Maria

3. Hur lång är du?  1,71 

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Simba´s Pride (..) 

 5. Vem ringde du senast? Mamma

 6. Vem ringde dig senast? Emelie

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Gulliga love mor" <3 ><

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, så fuck alla som ska smsa konstant 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De var aldrig gifta så de är inte skilda heller, men de är separerade

10. När såg du senast din mamma? Några dagar sedan 

 11. Vilken ögonfärg har du? Grön/rangeaktig ring 

12. När vaknade du i dag? Tio över sju ( blev väckt) 

 13. Vilken är din favoritjulsång? Bjällerklang 

14. Vilken är din favoritplats? Hos mina hästar/får aka Wisksjö <3

15. Vilken plats föredrar du minst? Allt dit stora folkmassor hör till.                              

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Säkert i något stall och skor/verkar hästar, sedan i vilket land/kontinet det blir återsår att se.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? En kråka jag drömde :s 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En video på en papegoja som fyllde fem år och fick massa presenter och var superexalterad <3 

19. Hur stor är din säng? Slänge ut min säng pga bor i en etta och pioriterar soffan (som är en bäddsoffa )

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, sover jag med någon eller hos någon (brukar) kläderna bli på men annars sover jag bäst utan kläder (let da skeen breaath) 

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem stycken plus en stor isbjörn.

 23. Hur många landskap har du bott i? Två

24. Vilka städer har du bott i? Gävle, tror ej Arbrå räknas som stad men det ligger ovanför Bollnäs iallafall.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Raggsockor nu när det är så kallt att till och med jag fryser <3 ( Annars är barfota att föredra)

 26. Är du social? Nej egentligen inte, men om någon vän etc vill prata är jag bra på att lyssna iallafall.

27. Vilken är din favoritglass? Kardemumma, pistage och choklad är riktigt nice.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Sushi, Max (veg) eller asiatiskt inspirerat tycker jag är gott. Har ingen officiel favoriträtt.

29. Tycker du om kinamat? Se ovanstående. ( YAAAAAAAAAAAAAS <3) 

30. Tycker du om kaffe? Ja.

31. Vad dricker du till frukost? Te, juice, mandelmjölk. 

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster.

33. Kan du spela poker? Kunde för länge sedan. 

34. Tycker du om att mysa/kela? Nja, om någon gör "närmanden" ( ex okända människor, folk på fester etc) brukar jag tycka att det är obehagligt och backar. Händer att jag tycker det är mysigt med kel men en person jag drivs med.

35. Är du en beroendemänniska? Ja.

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Mitt ex :))))))))

37. Vill du ha barn? Nej, har p-stav och om en kukbärare får chansen med mig blir det dubbel kondom! (jk.) 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, hyfsad norska och tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, flera gånger.

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Förut så var det mat men hade även en komplicerad relation till mat, men oftast brorsbarnen eller djuren.

 42. Äger du dyrbara smycken? En guld och två silverklockor efter farmor men vet inte om de är värda speciellt mycket.

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har slutat kolla på tv (tv:n rök med sängen) 

 44. Kan du rulla med tungan? Nope.

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Min kusin och hens sambo är skitroliga att umgås med!

46. Sover du med gosedjur? Ja.

47. Vad har du för ringsignal? Någon basic för iPhones.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma och mormor har sparat mycket.

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett ljus.

 50. Flirtar du mycket? Nej.

51. Kan du byta olja på bilen? Har gjort det någon gång på mammas bil.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har ej körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Vingklippt Ängel.

 54. Läser du dagstidningen? Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Har hänt.

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  Frågan bör var: "När lyssnade du på radio senast?"

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Möte Måndag 13:00"

 59. När var du i kyrkan senast? Lite innan Jul.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Magnus heter han.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ...en vecka? Minns inte.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Maria, hon köpte en ny vattenflaska och matskål till min hamster :-) 

63. Vad lyssnar du på just nu? Brummet från fläkten.

64. Har du varit med i tidningen? Ja.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Bläckfisk var konstigt, fast snigel med :s

66. Vem såg dig naken senast? Ellinore ;3

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå och vit.

 68. Hur imponerar man på dig? Bjuder mig på choklad, diskuterar anime eller om du har ett djur.

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Helga.

 70. Har du någon piercing? Ja, tre i ena örat, töjer det vänstra, och septum atm.

71. Din största vinst? 50 kr på triss, den ni!

72. Civilstånd? Singel men typ smygsärbo med Elli <3xP

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook samt diverse bloggar.

74. Är du fåfäng? Nej.

75. Ångrar du någonting du gjort? Väldigt mycker.

76. Hur gammal är din pappa? 57 tror jag.

77. Vilket är ditt drömjobb? Hovslagare.

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Typ .. träffa någon? BLi kär? Dra ut på äventyr.

79. Vad har du haft för husdjur? Hundar,hästar,hamstrar,kaniner,gerbiler,pygmémöss,vanliga tamöss, fiskar, salamandlar , I thinks thats all.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag har ett självskadebteende, jag går regelbundet på psykiatrimottagning och är för tillfället under utredning. 

81. Svär du ofta? Nej då.

82. Sverige när det är som bäst? Våren.

83. Kan du åka slalom? Ja.

 84. Vad har du ätit i dag? Tacos och munkar.

85. Vad har du för utbildning? Läser en utbildning just nu.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Jag tycker mina läppar är rätt fina faktiskt.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Typ allt annant.

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag lyssnar, utan att avbryta, lägga mig i för mycket, eller döma.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Otålig.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Marie Antoinette har alltid faschinerat mig. Samt Vlad, den tredje Dracula.

91. Saknar du något? Ja.

92. Är det vitkgit att fira födelsedagar? Egentligen inte enligt mig.

 93. Vad gör dig ledsen? Så mycket.

 94. Vad gör dig glad? Så lite.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Nej.

96. Vad ska du göra i helgen? Klippa mig och ev. vara barnvakt.

 97. Vad är det knasigaste du gjort? iDet blir nog bättre för alla om jag undviker att skriva det.

 98. Vad har du för laster? Mycket.

 99. Vem är din förebild? Jag har ingen just nu.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Tänkte sätta på en film.

 

 
1 Nettan:

skriven

Härligt inlägg :) :)
---> http://nouw.com/Nettan

Kika gärna in o kolla min senaste shopping

Svar: Tack :)
Meena