Hejsan hoppsan falleralle RA !!!

Kommentera
Hejsan :3 Inte vart inne på nån dag nu men jag har hunnit med massor !  Jo förgår så var jag och Olivia , för dagen efter skulle vi åka till Stackbo som ligger i Valbo och rida islandhäst :D Så hon sov hos mig , eller sov... vi var vaknade halva natten så mamma fick spyk på oss ...
 Och Olivia blev hungrig så jag gjorde nudlar till henne sådär 2 på natten xD
, men iallafall så skulle vi ut kl 11 i 2 timmar , men vi hade tur för det var sol ^^ dock hamnade hela gruppen fel och vi fick pulsa med hästarna en bra bit och klättra upp och nedför något liknande stup , men som tur var red jag min Vackra Prinssesa Från Norden , Saga <3 Hon är den finaste hästen i hela världen , hon är inte perfekt att rida då hon har lite svårt med gallop och så men hon är ändå den vackraste häst jag sett i mitt liv <3 Jag hade inte sett henne sen sommaren 11 så när jag såg henne fick jag hålla tillbaka några tårar... ( jag vet , töntigt va? ) , Jo Emil är också underbar och jag älskar honom uberligt högt , men Saga är så vacker att se på , jag vet inte riktigt vad det är.
 
 När vi kom tillbaka rann det svett om hästarna så dom fick fleecetäcken på sig och hösilage samt vatten , och så fick hon en liten godisbit av mig , sush ;)
 
Sen när vi var klar åkte vi till MC Donalds och köpte från Drive in, dock fick vi inte med Olivia pommes så vi två fick springa runt massa åkande bilar vid Drive in-en , och jag fick klämma mig mellan en bil och kassan ,allt för hennes pommes *Herotisk musik*
 
Sen så bar det iväg mot ett annat privatstall i Valbo hos Emma , min kusins tjej och hennes häst som heter Spök , jätte fin isis <3
 
 
 
 
Sen åkte vi förbi Valbo Ridsport ( jättemysig butik) där jag köpte 1 par höpåsar, lilla med hästar på som var riktigt läckra, samt hästgodis till Emil ^^ <3
 
 
 
 
Och sen åkte vi förbi GPK ( Gävle Ponny Klubb) och hälsade på alla heeeestar där :3
 
Sen åkte vi hem och åt TACKOS <3333333 hos mig sen satt jag,Olivia och mamma och planerade att skaffa islandhästar för vi har nämligen lyckats frälsa Olivia , MOHAHAHAHAH!!!!!!!!!
 
 
Och idag har jag bara slöat, vart och handlat på stan med mamma, sen gullat med Olle , och nyss tog jag in hundarna och sa godnatt till dom , Ludde och Beck <3 :)
 
 
Och psssst ....! Jag har fått veta att min mosters man , Ola har haft ett punkband när han var ung , när jag såg bilden höll jag på att garva ihjäl mig , han hade faktiskt en spelning för ett tag sedan tror jag , vid gasklockorna i Gävle där dom typ återförenar gamla band , ganska awsome när man tänker efter ;D
 
 
Ola är han som står upp
men den svarta västen xD
 
 
Sen fick jag ett sms från Kakan om att hon ska ta kort på Alex, en häst i stallet som hon är medryttare på , så det lät roligt :D
 
 
Och sen hittade jag en bild som inte är så jättegammal när jag var påväg till stallet och jag kom på att jag var blond då >< gud jag börjar sakna det men nu har jag mörkbrunt/svart hår men funderar på dip-dye samt att jag ska tjata på mamma att skaffa snake-bite för att det är så sjukt snyggt och så har jag blivit lovad 1 tatuering men jag vet inte vilken isådanna fall för det finns 3 st potensiella funderingar jag jag har , på olika delar av kroppen ^^`.. och jag ska ha dom, på något sätt!
 
 
Kram på er och ursäkta min *host* vackra *host* fejja *host* fokusera på håret tack xD