Tjenare mannen

Kommentera
Hejsan! Ligger hemma hos min kille, han steker fisk (blä) och jag vettefan vad som ska göras... FANSTASTIKSA SEMESTER. 
 
Jag börjar snart plugga till lastbilschaffis, om utbildingen kan starta någon gång vill säga... fick information att det skulle börja v.33 men fick aldrig någon information om vart en skulle befinna sig osv så skickade iväg ett mejl och frågade, svaret ?? "Det startar 34, återkommer när jag vet mer", alltså det är inte långt kvar KANSKE DAGS ATT FÅ INFO??? Blir så less
 
Idag är det en salig blanding regn och blåst med små solstrålar som tittar fram. Helt okej ändå med tanke på sjukaste vädret? This heat is killing me. Funderar över att börja titta på en ny serie, någon med förslag? pls
Har en tendens att aldrig se klart serier, förutom Game of Thrones, cus reasons. Följer slaviskt. 
 
Aja ska försöka få något i magen sen tänker jag chilla hela dagen, spendera tid med le boifirennnd då hans semster snart är slut. 
 
Tror jag börjar komma in i en bloggperiod igen, kul va? 
 
xoxoxo