The woman in Black 2 och Josefin

Kommentera
I fredags var jag och hämtade en till hamster!  Hon heter Josefin och det var en kvinna vars dotters hamstrar börjat bråka och nu behövde den ena ett nytt hem.
 
 
 
 
 
Hon la ut detta på annons och min kompis Nicole skickade mitt nummer så jag fick et sms om jag ville ta hand om henne!  Var dä roch hämtade henne med Maria, hennes bror Krister och deras vän Jonte. Hon är helt underbart söt och snäll, dock väldigt sprallig. Hon fick följa med till elevhemmet nu i veckan och hon är älskad av alla. Igår red jag istället för att vara med på sissta lektionen (yay). Det gick jättebra sedan hjälpte jag en tjej att leda en unghäst medans hon red henne för första gången ute,det gick hur bra som helst! Det är ett litet kallblod som heter Vinni som annars är körhäst. Idag är det egentligen "friluftsdag" men läraren, vi har en ny idrottlärare, informerade oss i måndags. Ja, jag har ju självklartbara med mig kläder för att vara ute i x antal timmar och göra någon jävla 5-kamp. Nej såklart inte, plus att jag har konstant huvudvärk och ont i magen. Har lyckts få i mig vatten, linfröolja, kiwi och rostade solroskärnor. Alltid något. Försöker kolla på "The woman in Black 2: Angel of Death". Helt okej men har inte kommit så långt in på filmen ännu.