Ponnyridning och GOT

Kommentera
Haft det chill hela helgen med min kompis Emmett. Hon har tydligen lov som alla i min gammla klass och kompisar från Gävle i övrigt, men tror ni att jag har det? Nope. Jag har nästa vecka ändå. yay..  För övrigt har vi mest chillat, jag har övningskört, och så har vi hållit på med hästarna. Ridit och pysslat samt så har Jonas fått gått på barnridning. 
 
Emmet red också, fast dom typ somnade. 
 
 
Kvällen igår spenderades med en allmänt fancy middag ( oxfilé, pressad potatis osv) men jag åt anama vego schnitzlar som är 1000 gånger godare. 
Kollade även på en  dokumentär om en dokumentär (?) som hade handlat om Megalodon, en gigantisk hajart som tros ha varit utdöd i flera tusen år.
 
 
Bildkälla finns HÄR
 
 
 
Vi kollade även på Lady och Lufsen, too darn cute.
 
 
 
Själva natten spenderades med chips,glass och apelsiner framför Game of Thrones, en helt awsome serie som Emmett inte hade sett (!!!), så det blev att kolla från säsong ett. 
 
Emmett lyckades även övertala mig om att se några avsnitt av Pretty Little Liars
 

 
Denna typ serier har ALDRIG någonsin fallit mig i smaken. Gav dock den en chans då Emmett så gärna ville se den och måste medge att jag bör lära mig att ge saker som inte ser så intresant ut att ge det en chans. Efter två avsnitt var jag fast.