Lack as fuck

En kommentar
Blev matförgiftad i måndags och det var verkligen inte trevligt. Är bra nu dock och har kunnat jobbat av 3 rester. Känns kanon! Dock skulle det bara varit två stycken, MEN  ett av jobben var ett grupparbete som redan var inlämnat men resten av gruppen hade för det första skrivit det JAG skulle skriva ( jag hade också skrivit det) och sedan lämnat in, och det resulterade i gnäll om att jag inte hade jobbat någonting alls ( jag satt själv och skrev, de satt tillsammans) och sedan hade de fått creed. Blev förbannad som fan ( notera att läraren var minst lika förbannad på mig tillbaka). Försökte förklara men nope. Slutade med att jag skickade in det jag skrivit + att jag kompleterade lite. Suck on that.
 
1 miningalinn:

skriven

Skönt att du är bra igen. Vad åt du för dåligt i måndags då?

Svar: Köpte wook-grönsaker på konserv. En gång och aldrig mer
Meena