100 frågor om mig.

4 kommentarer

Nu har jag svarat på 100 frågor om mig själv, så att ni läsare kan lära känna mig lite mer. ( Jag har säkert svarat på sådanna här frågor förut men det är alltid kul att gå tillbaka och läsa för min egen skull)

 

1. Hur gammal är du om fem år? 23.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amanda.

3. Hur lång är du? 1,74 .

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Balto.

5. Vem ringde du senast? Min kusin.

6. Vem ringde dig senast? Mamma.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? " Vi äter 8 knacka på hos mej om ja inte kommit upp <3<3 gonatt:*<3"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm...smsa känns smidigare om det inte en het diskussion på gång.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.

10. När såg du senast din mamma? Måndags morgon.

11. Vilken ögonfärg har du? Grön/brun 

12. När vaknade du i dag? 03.04, somnade om till halv sju.

13. Vilken är din favoritjulsång? "Låt ljusen få brinna" av Belle i Skönheten och Odjuret.

14. Vilken är din favoritplats? Wiksjö ( Där jag har mina hästar)

15. Vilken plats föredrar du minst? Elevhemmet där jag bor i veckorna.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antagligen i något stall med hästar.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? En jävla kråka som terroriserade mig i mina drömmar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När min ena hamster kissade i min säng.

19. Hur stor är din säng? Den på elevhemmet är en jävla 90¨ säng medans den jag har hemma är en dubbelsäng.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Har 3 bärbara ink skoldatorn.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? I underkläder oftast.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 på elevehmmet, typ 7 hemma.

23. Hur många landskap har du bott i? Två.

24. Vilka städer har du bott i? Gävle

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Älskar att vara barfota.

26. Är du social? Inte precis. Men ibland.

27. Vilken är din favoritglass? Pistage och kardemumma.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Älskade skaldjur/fisk innan jag slutade äta djur men nu för tiden kan jag tycka att asiatisk mat är riktigt gott.

29. Tycker du om kinamat? DUH.

30. Tycker du om kaffe? JA.

31. Vad dricker du till frukost? Juice eller te atm.

32. Sover du på någon särskild sida? Höger.

33. Kan du spela poker? Kunde.

34. Tycker du om att mysa/kela? Jadå.

35. Är du en beroendemänniska? Beror såklart på vad men egentligen inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.

37. Vill du ha barn? Nej. 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tur för det.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina hästar.

42. Äger du dyrbara smycken? Ja.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Awkward eller Faking It är bra.

44. Kan du rulla med tungan? Ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Där vann ju Maria överlägset. 

46. Sover du med gosedjur? Ja.

47. Vad har du för ringsignal? Någon basic från Samsung.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, mamma har sparat allt i princip.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?  Mitt band som mina nycklar hänger i.

50. Flirtar du mycket? Nope.

51. Kan du byta olja på bilen? Ja.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? "Hästlära i praktiken"

54. Läser du dagstidningen?  Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope, premade på Lucky Rider och Min Häst förut dock.

56. Dansar du i bilen? Det har hänt.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rockkanalen 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? " OTREVLIG" 

59. När var du i kyrkan senast? När jag gick ut nian för typ två år sedan.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Magnus.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ tre dagar.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Minns inte.

63. Vad lyssnar du på just nu? Sabaton - En livstid i krig.

64. Har du varit med i tidningen? Ja.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Friterade vanilj-degklumpar

66. Vem såg dig naken senast? Emmett tror jag. ( Vi badade)

67. Vad är det för färg på din tandborste? Svart.

68. Hur imponerar man på dig? När någon har en fin ralation till sin häst.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Emmett 

70. Har du någon piercing? Ja.

71. Din största vinst? Minns inte.

72. Civilstånd? Upptagen.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, blogg.se 

74. Är du fåfäng? Nja.

75. Ångrar du någonting du gjort? Alldeles för mycket.

76. Hur gammal är din pappa? Venne, 50+

77. Vilket är ditt drömjobb? Kusk eller trummis.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Gå på trummlektioner.

79. Vad har du haft för husdjur Hund,kanin,hamster,pygmémöss,dansmöss,marsvin,kaniner,fiskar,sallamandlar, hästar. 

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag kan tänka så illa om människor, jag är så sur på så mycket, jag är osäker.

81. Svär du ofta? Relativt.

82. Sverige när det är som bäst? Våren.

83. Kan du åka slalom? Ja.

84. Vad har du ätit i dag? Havregrynsgröt.

85. Vad har du för utbildning? Några ämnen inom teater, går en hästutbildning till att bli proffessionell hästskötare.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Anklarna.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Ryggen och magen.

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag kan sitta tyst, hålla käft och lyssna på någon i timmtal.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Är dålig på att börja med något jag måste göra men helt enkelt inte vill.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Vlad den tredje, prins av Wallachi och Marie Antioenette.

91. Saknar du något? Ja.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Nja, vissa tycker nog det. Jag är inte en av dem.

93. Vad gör dig ledsen? Köttindustrin.

94. Vad gör dig glad? Chewy och Chubby.

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej.

96. Vad ska du göra i helgen? Vara med hästarna och gå på dop.

97. Vad är det knasigaste du gjort? ...

98. Vad har du för laster?  2much

99. Vem är din förebild? Örjan Khilström och Oscar François de Jarjayes ( Nu råkar Oscar vara en animekaraktär men stfu) 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå och äta.

 
1 Divorce your horse :

skriven

Roligt att få veta lite mer om dig :)

Svar: :-)
Meena

2 milina.blogg.se:

skriven

Kul att läsa! :)

Svar: Hahah tack c:
Meena

3 Mikaela:

skriven

Det var många frågor och korta svar :P

Svar:
Meena

4 bella:

skriven

kul och få veta mer om dig :)

Svar: :)
Meena