GFRK

Kommentera
Hej allihopa! Nu har jag inte uppdaterat på väldigt länge, men det är helt enkelt så det blir. Jag har bloggperioder där jag är aktiv eller inte. Första dagen efter lovet idag, och den spenderas välbehövligt i sängen hemma. Kommer åka upp till skolan i kväll men för tillfället har jag så satans ont i magen. I går spenderades dagen med Nicole på hennes ridklubb, Gävle fältrittklubb aka "Fältis". Hon hade hyrt en häst som hon skulle rida denna helg och meningen var väl att jag bara skulle titta på men det slutade med att jag också red. Det var riktigt roligt och hästen som jag red, som för övrigt heter Indekss, var jättesnäll. Dock var jag väldigt osäker i början då det kom fler och fler människor som skulle rida i själva ridhuset där vi red och det blev så mycket folk, men det gick bra!
 
 
För övrigt så skulle Nicole fota efter att vi ridit klart passet så då passade jag på att posera så snyggt som möjligt.
 
 
 
 
Efter ridningen åt vi lunch på Ikea, deras vego "Chili chin carne" var sådär.