Pumpor och bio

2 kommentarer
Höstlov, finally.
Var på bio igår med min vän Helga. Filmer heter Annabell och är en skräckfilm. Måste medge att för att vara en dkräckfilms veteran så fick denna film mig att hoppa till x antal gånger. 


Idag sov vi ganska länge men jag vaknade innan Helga och blev så uttråkad så efter ett tag knallade jag ut till hennes stall och mockade åt hennes hästar, Ninus och Tindra.


Ninus från förra helgen



Tindra 


Köpte en pumpa på ca 8kilo när jag och en kompis som heter Nickole var och handlade som jag pumpa hem. Blev lite svettig!


Det var meningen att det skulle bli en lykta men det blev inte så lyckat ...



Som tur var så hade pappa köpt hem en till pumpa 




Och jag bakade pumpa paj! 




Den blev god.

 
1 milina.blogg.se:

skriven

Usch hatar skräckfilm!

Svar: Adrenalikickar ftw ;D
Meena

2 MATILDA:

skriven

Åh måste se den filmen :D

Svar: Rekommenderar om du vill ha lite spänningen :3
Meena