Fest och Folktandvården

Kommentera
Helt slut! Men så blir det när en bara sovit ett få antal timmar i morse, walla. Var på fest igår, hos en tjej som heter Viktoria som är min gammla klasskompis. Det var nice, dock så strulade bussarna så vart några timmar sen sedan så har både min mobil OCh reservmobil lagt av så är mobillös tills på måndag (haalp). Sov hos en kompis som jag åkte till vid runt ett på natten där vi kollade på Fullmetal Alchemist-Brotherhood.
 
 
 
Någon som sett den? Rekomenderas starkt! 
 
 
 
 
Somnade efter det men drog vid sju, bara för att komma hem och inte kunna gå och lägga mig då jag skulle till tandläkaren på morgonen, så kunde inte ställa larm (fuuuuuu...!) samt att jag inte visste den exakta tiden, hade dock lagt på minnet att mamma sa att det var vid halv nio. Ja min mamma håller reda på sådant - minuspoäng på vuxenfronten. Knallade till Folktandvården kvart över 8, skulle vara där kvart i nio visade det sig, samt att personalen lyckats slavra bort min tandskena som jag skulle prova ut, det var liksom hela grejen med själva besöket. Fick dock hela 20 minuter för mig själv i väntrummet där det lästes Bamsetidningar från -09, helt okej ändå. Sedan fick jag äntligen prova min nya betskena, det känns skitskumt att jag ska sova med den men jag lär väl vänja mig, hoppas jag. Dock var den ojämn i bettet så den fick slipas på ytterkanterna på ena sidan gång på gång och provas ut, vilket tog ca tre-kvart. Var SÅ nära att somna i stolen, dom är bekväma dom där tandläkarstolarna, huvudstöd och benstöd, MYS. Sedan blev det en sväng förbi Ica innan jag gick hem. En färdig sallad, alovera dryck och avocado stod på menyn för denna brunch. Köpte även havrechoklad dryck från oatly, blev så sugen, samt oatly chokladglass som jag dock inte ätit än, ska spara till imorgon när jag ska skriva ett argumenterade tal om pälsindustrin. Suck.