Kåt på chips.

Kommentera
Läste på Pintomagasin ( http://www.pintomagasin.se/ ) att vinnaren av kockarnas chipskamp nu har kronats! 
Det blev 3x lök. JAG ÄR GLAD! Jag allvarligt talat älskar dessa chips! Desutom så innehåller dom inga animaler ( aka är veganska) så min mage är också glad! Jag kommer ihåg första gången jag fick smaka på dessa heliga gudsverk i form av potatischips. Mina smaklökar hade en sensuell orgy. Funderar starkt på att åka till Ica, eller ah gå, jag bor ca 2 kvater från affären. Men käka löki-löki när man inte har mått så bra på senaste tiden?
Jag är som visat väldigt glad att just denna smak vann för om den inte hade gjort det hade jag först och främst fått ett " NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo............................................................................ *dramatisk musik* moment", sedan köpt så mycket chips som jag bara kunnat och lagrat upp det. Aja, det bäsveret slapp man.