Stall Tvea

En kommentar
Var i stallet igår, och gjorde fint. Vid sju tiden på kvällen tog jag in hästarna, samt kaninen sedan kom min kompis och hennes mamma och hämtade upp mig så åkte vi ut mot Sandviken där hon har sina två hästar på bete. 


Vi gick, en någorlunda lång stund och hämtade dom tillbaka till stallet där vi pysslade med dom. 


Hästarna heter Alexander (Alex) och Konjac.




 Dom stod i samma stall som jag har mina förut. Satan vad jag hade saknat Konjac! Blev så glad över att se honom! Och så red jag "normalt" för en gång skull. Nu på sommaren, samt att Silke är som han är, blir det mest barbaka på honom. Sitta i en sadel var ganska trevligt. Speciellt Konjac's som är skön.






 
1 Caroline:

skriven

Hahaha konjac står ju och kissar på första bilden!

Svar: Säger du det? Passade ju på att fota! ;D
Meena