Gravity Falls säsong 2 !

3 kommentarer
Är det någon här som sett Gravity Falls? Den går b.la på Nickelodeon, dock på svenska men den svenska dubbningen är grym! Älskar nog alla röster, speciellt Mabel's ! Nu har iallafall säsong två kommit ut, gissa om jag är glad? Dock bara två avsnitt ännu men jag ser fram emot att få lära känna karaktärerna mer. Läste att det kommer handla mycket om innan Mabel och Dipper kommer till Gravity Falls samt om tonåringarna. Med andra ord , mer detaljer om Wendy! Som för övrigt är min absoluta favoritkaraktär! Funderar på att cosplaya henne på Kawaiicon nu i september. Vet att det är relativt enkelt sak att skaffa själva outfiten, om man inte syr allt då. Men man ska ju kunna " gå in i karaktären" med, eller hur? Gillar ni Gravity Falls? i sådana fall vilken/vilka är eran favorit? Vad tycker ni om serien i övrigt? Lämna gärna ert tycke i form av en kommentar!
 
1 milina.blogg.se:

skriven

hört talas om den men aldrig sett :)

Svar: Rekommenderar att se den! Kan garantera skratt c:
Meena

2 Gravity falls fan:

skriven

Jag ÄLSKAAAAR gravity falls och alla karaktärer men jag gillar mabel mest.
Vart kan man se säsong 2???
jag har väntat som bara den och vet att den är ute på engelska tv med inte svenska än...
Jag har disney xd men där spelas bara säsong 1 som jag har kollat om på 1000ggr men de är alltid lika kul, men jag är så himla excited och se säsong 2 :D Så jag undrar vart man kan se den och om den är på svenska då? c:

3 Gravity falls fan:

skriven

Jag ÄLSKAAAAR gravity falls och alla karaktärer men jag gillar mabel mest.
Vart kan man se säsong 2???
jag har väntat som bara den och vet att den är ute på engelska tv med inte svenska än...
Jag har disney xd men där spelas bara säsong 1 som jag har kollat om på 1000ggr men de är alltid lika kul, men jag är så himla excited och se säsong 2 :D Så jag undrar vart man kan se den och om den är på svenska då? c:

Svar: Vad jag vet så håller säsong 2 på att dubbas fortfarande och hela har inte kommit ut online men några avsnitt iaf. Dom är på engelska , bara att googla! :)
Meena