Förbannad

3 kommentarer
Har inte hunnit blogga på vem vet hur länge? Ska bli ändring! Sitter för tillfället längst upp i Vasaskolans huvudbyggnad , ska snart ha första lektionen någonsin i psykologi/filosofi! Är jättetaggad! Flytten till nya huset beräknas om ca 1 månad (!!!). I förgår så kom andra hästarna , Carex och Legs, tillbaka från betet. Suck... Är inte så förtjust i deras ägare, alls. Dom hade använt min borste, någon av hästarna hade blivit verkad, så den var helt lerig. Liksom igenkorkad på en sida. GE FAN I MINA BORSTAR OCH ANDRAS SAKER!? Samt så hade dom skrivit på tavlan när dom skulle ta in hästarna, och lämnade helgen (så typiskt!) Och nu ska dom ha "städdag i stallet" Dom skrev specifikt "Alla kommer". Är dom dumma i huvudet på riktigt? Det är dom och jag som står i stallet, samt att dom ska inte komma och tro att dom ska bestämma allt. Dom
har hållit på förr och skrivit på den där jävla tavlan. "Skrubba ur mittersta boxen etc" Vafan har det med mig att göra? Inte ett jävla skit. Ringde mamma i hysteri igår. Ville flytta IGÅR! Jag vill absolut inte stå där längre än absolut nödvändigt och there's no fucking way in hell att jag tänker spendera hela min helg i det där jävla stallet med dom, för att dom tror dom kan bestämma det!  

Nu har jag fått ur mig lite aggressioner. Var ute och sprang igår kväll med en vän också. Det hjälper när man är allmänt arg eller irriterad.  
 
1 LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

skriven

Psykologi är sjukt nice! Det läste jag två kurser på gymnasiet. Älskar det ämnet! Det är riktigt intressant ! :)

Svar: Dååå har du missat nåt! Jag brukar inte gilla Idol, men jag älskar auditions. Sjukt roligt att se vilka människor som söker, hahaha!

Svar: Det var riktigt intressant faktiskt! Ser fram emot nästa lektion :))
Meena

2 milina.blogg.se:

skriven

åh vad irriterande! hade blivit tokig!

Svar: Min reaktion på allt hade nog vissa kallat tokig! Snart slipper jag skiten dock (y)
Meena

3 JuliaJ:

skriven

Haha, så jävla jobbigt!!

Svar: Eller hur?
Meena