Rambo och frågor

Kommentera
Hej ! Sommarlov , ville bara skriva det. Ligger på en soffa hemma i mormors hus med mamma, de är borta och jag har alltid gillat det här huset så why not sova här, nu har jag ju kunnat snoka runt x3 , för tillfället är Rambo på tv som mamma tittar på och jag är för ovanlighetens skull duktig och bloggar , tihi , när det här är klart så ska jag träna lite, enjoy!
1. Hur gammal är du om fem år? 21  
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Meine Mutter  
3. Hur lång är du? Ca..1,71
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Som Sagt Rambo är på tv just nu, annars Dear Mr Gacy
 5. Vem ringde du senast? Kellie
 6. Vem ringde dig senast? Också Kellie
 7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Sover i mormors hus" - Kellie
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror nog på men sms oftast
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det men de är nog inte tillsammans.
10. När såg du senast din mamma? Ca 2 sekunder sedan
 11. Vilken ögonfärg har du? Grön/orange/bruna
12. När vaknade du idag? Runt 6 på morgonen sen somnade jag om
 13. Vilken är din favoritjulsång? "Hejsan, hoppsan, fallerallera"
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte men håller gärna till i stallet
 15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan och ett av mina hus där jag "bor" för det mesta
 16. Var tror du att du kommer vara om tio år? Inte här i alla fall
 17. Vad skrämde dig om natten som barn? En skata eller om det var någon annan vit/svart fågel som terroriserade mig i drömmarna. 
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Emelie
19. Hur stor är din säng? 1,60  20. Har du stationär eller bärbar dator? Min älskade laptop
 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan oftast.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ..6
23. Hur många landskap har du bott i? 1. Gävleborg
 24. Vilka städer har du bott i? 2, Hamrånge och Gävle
 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? När jag känner för det, vilket varierar.
 27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Caramel Sultra , och pigelin <3
 28. Vilken är din favoritefterrätt? Stekt ris med grönsaker, Veggie biff från Subway eller sushi
 29. Tycker du om kinamat? Jag avgudar det, i princip allt asiatiskt som är vegetariskt.
30. Tycker du om kaffe? Inte enbart kaffe, men Caffe Latte
 31. Vad dricker du till frukost? Provia
 32. Sover du på någon särskild sida? Inte vad jag vet.
 33. Kan du spela poker? Not really. 
34. Tycker du om att mysa/kelaNja..jodå bara det inte blir för klängít.
 35. Är du beroendemänniska? Yes
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en fd väns mamma.
37. Vill du ha barn? NEJ
38. Kan du några andra språk än svenska? Yes, Engelska, tyska och har påbörjat japanska och latin
 39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Finns det inga tropiska fiskar att dyka efter så svarar jag pool.
 41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, vänner och hästen
 42. Äger du dyrbara smycken? De fancy smyckena efter farmor är nog värd en hel del
 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The Simpsons ..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är många med kass humor som jag är i bekantskap med.
 46. Sover du med gosedjur? Ja , två stycken
47. Vad har du för ringsignal? Den klasiska Iphone signalen (ny telefon) 
48. Har du kvar klädesplagg från att du var liten? Mamma har  
50. Flirtar du mycket? Ne , men det betyder inte att jag inte kan knepen ~
 51. Kan du byta olja på bilen? Ingen aning, får nog inte för mamma.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix
53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag är Ozzy
 54. Läser du dagstidningen? Ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, gjorde det på Min Häst och Polly när jag var mindre
 56. Dansar du i bilen? Lite svårt.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Ingen aning
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? um..mitt namn
 59. När var du i kyrkan senast? När jag hade skolavslutning
 60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Magnus Ohlsson (Matte och No lärare dock)
 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Några dar
 62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Mamma