Smygbloggar i skolan

Kommentera
Ello! Sorry för mitt osociala liv ... men jag har haft jätte mycket att göra, ja jul och nyår och stuff , sen har jag och Caroline köpt en kanin bara ändå , intensivköp ~, hon heter Luna och är helt underbar , ( bilder kommer senare) hon bor i en bur bredvid Olle :) men en annan mindre rolig sak att igår när jag var i stallet så var Emils ena framben ybersvullet ! Jag,Jenny, Ines och hennes mamma fick hålla på och linda och ha oss i ca 1 timme , det jobbigaste med det hela var att Jenny började prata om slakt, jag vet inte varför men jag blev ledsen och förbannad på samma gång , så det resulterade i att jag skällde ut en gammal dam med tårfallande ögon " hur fan kan du prata om slakt när vi inte äns har försökt hjälpa honom !?" jo jag skämms nu efteråt , det medjes men allt är bra nu , sitter just nu i skolan på en SO lektion men jag kände att jag måste få skriva av mig , jag har börjat fått ångest , allt känns så konstigt och jag får panik , jag kanske behöver hjälp? Om inte svullnaden har gått ner tills på måndag ringer jag veterinär , skitsamma om det inte är min häst jag har massa pengar undanstoppade för nödtillfälle samt att jag har en rik farmor jag alltid har ställt upp för och man kanske kan få sin del av arvet lite tidigare ? Jag har alltid 3-4 extraplaner , men jag är ändå tacksam för Caroline som som var jättestöttande, hon gjorde mig på bättre humör , du är underbar <3 , sen Ines som hjälpte till i stallet och hennes mamma :) <3
Som sagt är jag i skolan och lyssnar på Alex Cooper och Joan Jett , och skriver om Nigeria ... jag orkar inte ... men slutar om.. glöm det slutar om 45 minuter sen lunch... jag är hungrig, jävligt hungrig v.v
En annan bra sak är att ett band som jag har börjat gilla mer och mer ska ha en konsert , om sådär 6 månader .... -.-`  men om det inte blir alltför dyra utgifter på Emil så ska jag spara ihop egna pengar och har bästa platsen och fickpengar , man måste ju köpa lite reklam/band prylar but it will be totally worth it.