Influensa eller vafan!?

Kommentera
Tjeeeeeeeeeeeena ! Den sociala eder tillbaka! Jag ligger hemma med nån jävla influensa , var borta och sov hos Helga i lördags med Tess och Ante, två till vänner ^^3 , men jag blev som sagt förkyld, sen var jag på Jumpstyle och dansade röven av mig, trots att jag är sämst, ( jo SÄÄÄMST o_O ) , men jag gick till skolan i måndags för hade Nationela i Svenska, muntlig och det var ...lät , själv hade jag oroat mig typ...hela veckan , suttit och "tränat" på att argumentera med ... i princip alla , oh jo på måndagen var jag också på krokil med klara, en annan kompis :3 , det var ..rätt så kul men sjuuuuukt svårt, och om ni undrar vad krokil är så kan jag bara säge.. det är folk.. dom sitter i en ring med papper och penna och i mitten står det en sprilans naken person som byter poser efter ett par minuter.
Jo i början höll jag på att garva ihjäl mig men mina skiss-konster har blivit bättre e_e :3 .
Det enda jag gör nu är ... kollar Naruto  och suger halstabbletter , wiiie :D, och kom på att jag hade ett gammalt konto på Imvu i think det heter, så böörnader runt där och och snackade med folk, om ni undrar var det är så är det typ som en 3D chatt -grejj där man kan ...chatta och så har man avatarer man kan typ ha kläder på ... c: så braaa på att förklara ja...! Jo juste jag har ju fått en totto heeeeeeeeeeest , jag har en häst ~ och mamma är väldigt inne på det med, då hon också haft hest för... på 1800 talet ?? xD
Aja ska återgå till att snörvla och funderar på om jag ska kolla på Änglagård , den första, då jag aldrig sett klart på den OwO , tack och adjö och kom ihåg , under de få minuter oder sekunder ? aja ni läst det här, har jag tagit lite av er livstid..... -smirk-   aja chaio "