You get what you pay for

Kommentera

Hejsan ! Ligger i sängen och lyssnar på musik och funderar om det är värt att gå och duscha, har nämligen införskaffat mig ny duschkräm och body lotion med vild engelsk lavendel från Madame Nyberg, en .."natur" butik samt inredning. Det var lite dyrare men säkert bra för hyn med. Har varit i stallet , vaknade 9 , men hade in tron att jag hade ställt den på halv men jag hade i den så stundens trötta mig kvällen före varit som sagt trött, så klädde på mig och gick dit. Sabina , ägare till ett Varmblod vid namn Carex , skull skos så hon hade varit där sedan 7 och fixat, hon hade även , underbart nog, bakat, så efter att jag hade mockat åt Emil så satt vi och fikade , det var både kärleksmums och rabarberbullar samt saft, fruktansvärt gott alltihop! Sedan var jag hemma , mamma kom hem med Thai mat, stekt ris och grönsaker , var dock enbart morötter och lök , men varför klaga på sådana obetydliga saker ? Sedan ringde jag Kellie och hon kom någon timme senare så red hon ut på Emil och jag gick med Konjac runt "golfen". Stackarn har bronkit. På återseende!

https://cdn1.cdnme.se/3858213/7-3/pic_52055ac6ddf2b31ab5ff0182.jpg" class="image">