Tisdag och sjukdomar

Kommentera
Hej! Tisdag idag och jag ligger hemma och är sjuk, ont i halsen, kanske inte det roligaste men  jag slipper i alla fall skolan.Har legat sen 10 och tittat på Spartacus, handlar om gladiatorer som vill återfå sin frihet och tar över gårdar och befriar slavar , gillar serien, bra handling och scener och specialeffekter, dock VÄLDIGT mycket grova fight scener och nakenscener, men bra i alla fall. Är på säsong 3 nu men internetet är extremt segt idag av någon anledning. Mamma kom hem med sallad, riktigt smaskigt , ägarna till den närmaste pizzerian har bytt ägare och har blivit betydligt bättre. Det finns väldigt många runt om i Hille och Strömsbro samt inne i stan och trakterna där jag bor , men jag är nyttig och kör på sallad. Jag har nog alltid tyckt om sallad, och känt en extrem äcklad för kött, jo jag har varit vegetarian i nästan 9 år , dock i stundens hetta smakar och luktar kött riktigt gott och de ytterst få gånger som jag fuskat och ätit kött så har jag mått väldigt dåligt och skyldig efteråt. Nu ska jag titta på The legend of Korra och läsa andras bloggar, jag vet inte varför men jag gillar värkligen att läsa bloggar, om ni som läser har någon, var inte rädd för att komentera jag älskar komentarer och då kan jag besöka era bloggar med // Meena