Kan inte sova.

Kommentera
Klockans exakt 23:27 en fredagskväll och bad gör jag , jo ligger i sängen och försöker sova men förgäves , jag vet inte om det bror på ljuset i rummet bredvid som tränger sig igen dörrens kontrat eller om det är fullmåne , jag har aldrig kunnat sova då , det är som något inom mig varje gång jag håller på att slumra till gång på gång kommer in i mitt medvetande och tvingar mig att öppna ögonen och mötas av nästan total mörker. Kan bara säga att det är jätte jobbigt samt att hela jag plötsligt har blivit aldeles varm , nästan så att det är obehagligt , brukar slänga av mig täcket men det blir för kallt efter ett tag samt att kudden inte är skön emot nacken helt plötsligt , jösses så jag klagar men på något sätt känns det skönt att skriva , har dock skrivit hela dagen ...! Jag har jobbat ä för fullt på slut arbetet , skriver om Jashinismen , ja det som Hidan i Naruto/Naruto Shuppudden är , och om du/ni inte visste det så är det en äkta religion , tro det eller ej, samt har jag skrivit och satt ihop andra texter , nu ska jag jobba riktigt flitigt resterande tiden av 9:an tills det efterlängtade sommaren kommer , det är ju vår, kanske en något regning och blåsig vår på sina håll men har man tur så skikar solen fram , nu ska jag sova för ögonen dimmar , Natti Natti !