60 frågor om mig , ha ett trevligt tidsfördriv

Kommentera

1. Vad är ditt mellan-namn? Karin och Therésia

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? ...Trixie 

3. Är du i ett förhållande nu? Nej, så HALLÅ DÄR

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?* forever alone in a corner* *sob*

5. Vem var du tillsammans med sist? Um..mitt ex

6. Får man fråga varför det tog slut? ...Ung och naiv

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Jarååå

8. Vem vet mest om dig? Helga och Olivia

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma och sitter vid datorn och fettar, eller kompisar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Jag har många på den punkten

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Hahah aa

13. Har du testat droger? Inte så vitt jag vet

14. Röker du? NEIN

15. Snusar du?  Njet

16. Saknar du någon just nu? Ja...

17. Hur mår du idag? Ligger i sockerkomma och känner mig så cool, så bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? .... 1 vitamin-vego- sak när jag kommer ihåg

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hade Ginga Nagareboshi Gin/ Silver Fang film-kväll

20. Bästa minnet från sommaren? När jag träffade Emil

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Thailand

22. När var du där? Typ... ett par månader sen

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Ingen har det , vi härstammar från bakterier och jag tror ikke de kom till i Sverige *smart ass* , men jo jag är svenne

25. Om nej, vart kommer du ifrån? SVERIGEEEEEEE ÄR ETT LAND DÄR MAN INTE DANSAR TANGO

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Hm... Mörka muskelknuttar *drägel*

27. Ser du fram emot någonting just nu? Hm... NÄRCON SOMMAR :D

28. Sköter du skolan? Det blir bättre

29. Vad hade du för betyg förra terminen? ... majoriteten var mellan C-E

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? A

31. Vilket ämne var det? Novell-skrivande

32. Har du fått ig på ett prov? Ja.. eller det var F men same shit, fick ett på tyskan i dag.. Scheiße!!!

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nee

34. Anser du dig vara intelligent? Ja

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag var på ridläger (höhö)

36. Vilken va den värsta tiden då? Typ ... hela tiden *emo varning*

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? ..MM

39. Har du haft sömnproblem? Jag har sömnproblem

40. Hur ofta gråter du? Ytterst sällan

41. Vad gör du när du mår dåligt? Sitter vid datorn eller kollar film

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Helga

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej

44. Vilken klass går du i nu? 9.an

45. Vilken skola? Milbo

46. Har du varit otrogen någon gång? nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Inte så vitt jag vet

48. Är du stolt över dig själv? Ja och nej

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag står för vad jag tycker

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är snäll

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja faktiskt

52. Cider elller öl? Cider

53. Har du några talanger? Jarrå

54. Vet du om någon är kär i dig? Haha ne

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Har inga syskon *back to the corner*

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Haha okej! ;) "

57. Hur lång är du? 1,68 someting i dunno

58. Hur mycket väger du? Men ta mig baklänges! Oförskämda slyngel, SKÄMS

59. Vilken storlek har du på kläderna? Mellan M och M/L

60. Har du svarat ärligt? Haha aa på det jag svarat på