Halloween!

Kommentera
Hejsan människor som i guess i dont know !
I dag har jag ... jah jag sov hos ´my gewd amigo Helga <3 Med kära bror Ines och Tess ^^3
Vi hade lite halloween-tema, i know lite sent , sen så gick jag och lelle upp och kollade på en video jag hade med på Emil när han startade i massa lopp på travet , MIN HÄST HAR GÅTT V75 !! SUG PÅ DEN NI !! och han startade ganska mycket :p , gillar dock inte trav of x antal anledningar men aja sen när vi kom ner ( vi var på övervåningen)  hade Ines och Tess *somnat*, men iaf så hade vi väldigt fina pennor så ~ dom blev väldight fina sedan,sen skulle vi like sussa men då fick Helga för sig att vi skulle ut och gå men jag orkade inte så jag och Tess gick å till sängs ett tag medans Ines och lelle (Helga) gick ut ( såhär 2 på natten) , men sen gick vi också ut men dom var vid Björke affären för jo Lelle bor i *dramatisk musik* BJÖRKE !!! som ligger somwhere vid GÄVLE !! !DÄR IM BOR !! (tråkigaste staden ever :(   ) men ja det är ca 1,2 km från där vi var så det slutade med att jag fick släpa Tess hela jävla vägen fasst hon försökte gå hem eller springa iväg några gånger ,, men det var förgäves hehe... aja det var i förrgår ,sedan mötte vi upp och och gick och sussa , jag vaknade av att Helga kom in med frulle till mig , gummsan <333 även fasst jag som vanligt hade snott hennes rum och allt  >//<
aja sen kom jag hem , mockade åt Emil, drog hem och åkte till farfars grav, drog till stalle toch hade massage och lyx behandlig på Emil ( vilket jag tror han gillade ) sen hem och åt och kollade på The Legend of Korra på Nickelodeon , älskar den svenska dubningen , så jävla rolig XD aja sen åkte vi till kyrkogården , där det hade blivit mörkt och det lös upp överallt , det var jättefint !!
 
Ska dra nu , skola i morrn V,v jag vill inte... :'(