The first ..blogginlägg ~

En kommentar
  Här har vi en bild på Emil och min kompis huvud som sticker upp xD
 
 
NAMEN HEJSAN!!! jah första gången jag typ bloggar så är inte sådär superinne på det så ehm..today i was i stallet <3 hos min göllepöff Emil <33 som jag red runt på idag, han är en gammal travare ( jao han har ett mer "fancy" namn kommer dock inte ihåg xD ) och har en tendens att gå iväg när manska hoppa upp , and i dont know what to do D: , han är ju 23 men pigg som fan och förr typ bröt han käken så det gäller att ha lösa tyglar ... så ljud och ben/lår som gäller !!! nah det här är INTE en "hästblogg" jag gillar annat oxå som anime ( yaoi ~) djur i överhuvudtagt, cosplay,böcker , FILMFANTAST PÅ HÖG NIVÅ!!! jao måla ... laga vego-mat c: ska dock upp imorrn och har utsläpp ( ska ta ut alla tottheeeeeeeestar från stallet to da HAGE ) så ehm CHABA !!!!
 
1 Bok Nörd:

skriven

:D

Svar: sissy <33
Elin Tjulin